Aula de Cine. "Un film comme les autres"
29/05/2024 19:00
Event s un film comme les autres 934158159 mmed

Aula de Cine. "Un film comme les autres"

Organitzat per: UNIVERSIDAD DE LAS PALMAS DE GRAN CANARIA

Salón de actos de Humanidades. C/ Pérez del Toro, 1 Veure mapa Salón de actos de Humanidades. C/ Pérez del Toro, 1 29/05/2024 19:00 (GMT+00:00) Londres

Tria les teves entradesCompra les teves entrades

entrada gratuita

Preu final. Despeses de gestió incloses.
Total:

Detall de l'esdeveniment

CICLO JEAN LUC GODARD

UN FILM COMME LES AUTRES (1968)

Francia, 1968, B&N, 103´

DIRECCIÓN: Jean-Luc Godard, Groupe Dziga Vertov

GUION: Jean-Luc Godard, Groupe Dziga Vertov

PRODUCCIÓN: Anouchka Films

FOTOGRAFÍA: Jean-Luc Godard, William Lubtchansky

REPARTO: Documental

SINOPSIS: En ella recupera las imágenes de archivo de las revueltas estudiantiles de Mayo del 68, filmadas por el grupo militante ARC en París, para montarlas junto a las discusiones entre tres estudiantes de la universidad de Nanterre y dos obreros de la fábrica Renault-Flins.

Política d'accés

En aquest cas el promotor no ha especificat la política d'accés a menors, si tens qualsevol dubte, t'animem et posis en contacte directament amb ell.